برگزاری اردوی مشترک با قزاق‌ها برای ما مهم است دانشمندفرد: به دلیل لغو تورنمنت قزاقستان به فدراسیون
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برگزاری اردوی مشترک با قزاق‌ها برای ما مهم است
دانشمندفرد: به دلیل لغو تورنمنت قزاقستان به فدراسیون جهانی بوکس اعتراض کردیم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: بعد از لغو شدن تورنمنت چهارجانبه قزاقستان نامه اعتراض آمیزی را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم.

خبرگزاری فارس: دانشمندفرد: به دلیل لغو تورنمنت قزاقستان به فدراسیون جهانی بوکس اعتراض کردیم
  •  

علی دانشمندفرددر مورد برگزار نشدن اردوی چهارجانبه قزاقستان، اظهار داشت: کشورهایی که میزبان برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت هستند با ارسال دعوت‌نامه به تمام فدراسیون‌های کشورهای دیگر از آنها می‌خواهند تا اعلام کنند که آیا در این اردو یا تورنمنت می‌توانند حضور داشته باشند یا خیر. مدت‌ها پیش قزاقستان به ما دعوتنامه‌ای ارسال کرد که تیم ملی بوکس در اردوی مشترک و مسابقات چهارجانبه آیا می‌تواند شرکت کند یا خیر که ما هم طبق زمانی که داشتیم به آنها موافقت‌مان را اعلام کردیم.

وی در ادامه افزود: تیم ملی هفته گذشته با تمام دشواری‌هایی که وجود داشت راهی قزاقستان شد اما پس از رسیدن به آنجا مطلع شدیم که تیم‌های روسیه و ازبکستان در این اردوها و تورنمنت چهارجانبه قادر نیستند شرکت کنند. به هر حال آنها دلایلی را به فدراسیون قزاقستان مطرح کردند و در این تورنمنت چهارجانبه شرکت نکردند.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند برگزاری تورنمنت چهارجانبه لغو شد اما از نظر کمیته فنی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی قزاقستان برای ما خیلی مهم است. فکر می‌کنم با تمرینات مشترکی که ملی پوشان در این اردو دارند تقریبا خواسته‌های ما برآورده شده است.

دانشمندفرد در مورد ارسال نامه اعتراض‌‌آمیز به فدراسیون جهانی در مورد لغو تورنمنت چهارجانبه، گفت: با توجه به اینکه برگزاری این تورنمنت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است ما نامه اعتراض‌آمیزی ارسال کرده‌ایم که چرا این تورنمنت لغو شده است. البته ناگفته نماند که مسئول بوکس آسیا خود قزاق‌ها هستند اما ما به این چیزها کاری نداریم و اعتراض خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرده‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ به هر حال تیم ملی بوکس قرار بود دو هفته در قزاقستان حضور داشته باشد و علاوه بر اردوی مشترک با تیم‌های روسیه، ازبکستان، قزاقستان یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شود اما پس از لغو این تورنمنت ملی‌پوشان ما در اردوی مشترک حضور پیدا کردند و چند دیدار تدارکاتی نیز تا به امروز برگزار کردند. با این حساب تیم ملی پس از پایان اردوی مشترک روز سه‌شنبه به کشورمان بازمی‌گردند.

-puf



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 13140545
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7